Ugne Gedvilaite
Hei, mitt navn er Ugne, eg er 24 år gammal og kjem fra Litauen og Nordfjordeid. Heilt siden eg var liten har eg likt å tegne og å vere kreativ. Derfor valgte eg å studere gra-fisk design. Det er et valg eg som eg er veldig glad at eg endte opp med. Gjennom stu-diet har eg lært masse forskjellig som eg ikkje visste fra før av. I tillegg har eg fått et større perspektiv på kva design er. Eg har blant anna lært meg å designe avis/bok, emballasje, og å lage et visuell identitet. I løpet av studiet har eg utvikla mine ferdighe-ter og lært meg nye.
Prosjekter

Visuell identitet for Malakoff rockefestival
Drømmeprosjekt
I dette faget kunne vi sjølv bestemme kva vi ville jobbe med. Eg er glad i å lage plakatar, derfor valgte eg å lage et visuell identitet for Malakoff rockefestival. Grunnen at eg valgte akkurat denne festivalen er fordi at det er en festival som skjer på Nordfjordeid, og fordi eg synest den trengte å bli redesignet. Visuelle identiteten består av plakat, armband, merch og artistsleppcover. Konspetet var å spele på den fine Vestlandske naturen ved å illustrere en solnedgang og bruke «drømmande» farga som lilla og rød. I tillegg brukte eg «Malakoff kua» som hadde blitt brukt i tydligare Malakoff plakata.

Emballasjedesign for Røros meieri
Emballasjedesign
I dette prosjektet skulle vi lage nytt emballasje design for Rørosmeieri. Rørosmeieriet ønsker å bli meir attraktive for en yngre målgruppe uten å svikte dagens kundar. Denne målgruppa legger i økende grad vekt på verdier som sammenfaller med dem Rørosmeieriet står for. Dette må kommuniseres tydeleg på produktpakningene uten å svekke inntrykket av tradisjon og kunnskap. Eg bestemte meg for løyse denne oppgåva ved å ha et humoristisk design. Det gjorde eg ved å lage en Røros-ku som skal vere maskotten til Røros meieri. Røros-kua er en “snakkande” ku som står på framsida av kvar produkt og fortelle deg om det bestemte produktet. Delar av det ho seie er henta i fra Røros sine sider, medan noko av det har eg skrevet sjølv.

Visuell identitet og veifinningssystem for ski-NM
Veifinningssystem
Dette var et gruppeprosjekt der vi skulle lage et nytt visuell identitet og veifinning system for ski-NM på Gjøvik. Arrangementet skulle bli arrangert av Vind-IL. Vi bestemte oss for å ha en løysning som skulle vere spenstig og samtidig leiken. Dette gjorde vi ved å bruke skiløparar i fra et piktogramsett. Skiløparane er i bevegelse, dette skaper også enn bevegelse i designet. I tillegg har vi brukt fargar i frå Vind IL sitt grafisk profil og logo. Vi bruker også andre fargar som lyse blå og svart. Til skilt og veifinning brukar vi et piktogramsett som er enkel å forstå og er enkel å bruke.